En de winnaar is….

Lieve volgers,

Helaas is de winactie alweer gesloten! En tot mijn schrik deden er maar zes mensen mee. Hier schrok ik eigenlijk best wel van. Waar is iedereen? Uitgestorven? Of lijkt het boek gewoon niks aan? Nou dan heb je het eigenlijk fout als je het laatste denkt. Het boek is wel degelijk wat aan. En vooral als je van romantiek houd! Maarja, niks aan te doen. Ik hoop dat de winnaar wel tevreden is met het boek.

Nou om een lang verhaal kort te maken heb ik Naamloten.nl gebruikt om een winnaar te kiezen. Ik kan het helaas niet filmen omdat er op dit moment zoveel kabaal is door werkzaamheden hier in de straat. Het bezorgd alleen maar overlast.

and-the-winner-is

Heleen van der Velde!

Gefeliciteerd! Zou je contact met mij op willen nemen via roseandbooks@hotmail.com ? Zodat ik je gegevens z.s.m. kan door sturen. Je hebt een week lang de tijd om te reageren. Daarna moet ik helaas iemand anders kiezen.

Liefs, Lisa

4 comments

Geef een reactie

