Boekrecensie : Debora Elisabeth ~ Gekortwiekt

GekortwiektDebora Elisabeth | Gekortwiekt | 80 pagina’s |   Afbeeldingsresultaat voor roos symbool Afbeeldingsresultaat voor roos symbool Afbeeldingsresultaat voor roos symbool Afbeeldingsresultaat voor roos symbool

“Haar alleen maar zien zorgt ervoor dat het grote gat in mijn borstkas een heel klein stukje dicht lijkt te trekken. Kan zij me helpen? Kan ze een brug bouwen, zodat ik het gat weer over kan steken?”

Ze zijn nieuw op school: Ava en Ab. Bloedmooi, ongrijpbaar en mysterieus. Brian en zijn klasgenoten Jason en Renkse weten niet wat ze van de nieuwkomers moeten denken. Er is iets vreemds met hen beiden aan de hand. Ze zijn een stel, maar Ab heeft er geen problemen mee om andere meisjes op school te verleiden, zelfs Brians ex-vriendin Tara niet.

Brian voelt nog steeds veel voor Tara, maar wordt ook door Ava’s kwetsbaarheid en geheimzinnigheid aangetrokken.

Wat Brian niet weet is dat Ava en Ab een geheim verbergen dat nooit bekend mag worden … een geheim dat de gewone wereld overstijgt.

untitled-2

Ik wil Debora Elisabeth bedanken voor dit exemplaar.

Het is een erg bijzonder verhaal om even als een tussendoortje te lezen. Ik zat namelijk in een soort van leesdip. Door dit verhaal ben ik er weer zo’n beetje uitgekomen. Het leest heerlijk weg en je wilt het niet aan de kant leggen.

Je wilt weten wat ze verbergen, je wilt dus door en uit eindelijk bij het einde weet je wat ze hebben verborgen. Ook al ben ik er nog niet helemaal uit waar Ab is gebleven, maar dat komt vast en zeker nog wel. Het verhaal wordt uit verschillende personages verteld. Dit maakt het verhaal ook een stuk aantrekkelijker. Het maakt je meer nieuwsgierig over de personen. Je leert ze steeds beter kennen en dat is dus het leukste aan gekortwiekt. Je weet nu wie ze allemaal zien en wat ze zijn.

De titel past heel goed bij het verhaal. In het begin vond ik het nog al raar, maar als je het verhaal hebt uitgelezen weet je waar gekortwiekt voor staat. De cover past precies bij de omschrijving van Ava je krijgt gelijk een denkbeeldig beeld in je hoofd van hoe Ava eruit ziet en dat is ook erg prettig.

Alleen vond ik het verhaal te kort het mocht van mij wel langer zijn. Maar wie ben ik om dat te beslissen.

untitled-2

Koop als e-book

Geef een reactie

