Boekenleggers Wacht op mij serie – Jennifer Armentrout

Lieve lezers,

Ik kreeg een super leuk idee. Natuurlijk bestaat het al wel maar ik vond ze zo leuk om ze van de serie van Jennifer Armentrout te maken. Ik ben helemaal weg van haar boeken en nu heb ik er ook leuke boekenleggers bij! Je kunt ze gewoon opslaan en uitprinten.

Binnenkort komen er ook wat van Colleen Hoover. Ik hoop dat jullie ze ook leuk vinden. En veel lees plezier op deze vrije en zonnige zondag. Oja de tussen boeken zoals vooraltijd en het aanzoek verschijnen ook zo snel mogelijk!

Liefs Lisaa,

Geef een reactie

